Fexeiro:Tumbo de Toxos Outos. Fernando y Alfonso, reyes de León y Galicia.jpg

Fexeiro oureginal(864 × 832 píxeles, tamanho: 817 KB, tipo MIME: image/jpeg)

Este fexeiro ye de Wikimedia Commons i puode ser outelizado por outros porjetos. La çcriçon na páigina oureginal ye amostrada ambaixo.

Çcriçon de l fexeiro

Çcriçon
English: Ferdinand II of León and his son Alfonso IX of León (Kings of Galicia), in a miniature from monastery of Toxos Outos. To identify characters, see LA MINIATURA EN GALICIA EN LA BAJA EDAD MEDIA, RAMÓN YZQUIERDO PERRÍN, University of A Coruña.
Français : Miniature médievale du monastère de la commune de Lousame (Mosteiro de Toxosoutos), en Galice représentant, à gauche Ferdinand II de León et Alphonse IX de León à droite, les deux monarques furent rois de Galice et de León.
Galego: Miniatura medieval procedente do Tombo de Toxos Outos p. 24 pertencente ao Mosteiro dos Santos Xusto e Pastor de Toxos Outos; nela represéntanse a Fernando II (á esquerda) e Afonso VIII (á dereita) ámbolos dous, "Reis de Galiza e León". Para a identificación dos personaxes consultar LA MINIATURA EN GALICIA EN LA BAJA EDAD MEDIA, RAMÓN YZQUIERDO PERRÍN, Universidade da Coruña.
Data
Fuonte Tumbo de Toxos Outos (p. 24).
Arquivo Historico-Nacional de España.
Outor Este ficheiro foi inicialmente carregado por Alexandre Vigo em Biquipédia em Galician

Registo de carregamento original

The original description page was here. All following user names refer to gl.wikipedia.
  • 2008-04-07 22:12 Alexandre Vigo 325×317×??? (134298 bytes) Descrición (Description) do contido: Miniatura medieval procedente do Tumbo de Toxosoutos, e pertencente ao Mosteiro que leva o mesmo nome, nel representanse a Fernando II (á esquerda) e Afonso VIII (á dereita) ambo-los dous, "Reis de Galiza e León".

Lhicença

Esta é uma reprodução fidedigna de uma obra de arte original bidimensional. A obra de arte está no domínio público pelas seguintes razões:
Public domain

Esta obra está no domínio público no seu país de origem e noutros países e áreas onde o período de proteção dos direitos de autor é igual ou inferior à vida do autor mais 100 anos.


Esta obra está no domínio público nos Estados Unidos porque foi publicada (ou registada no U.S. Copyright Office) antes de 1 de janeiro de 1929.

A posição oficial da Wikimedia Foundation é que «reproduções fiéis de obras de arte bidimensionais que estejam do domínio público estão também no domínio público e que reinvindicações em contrário constituem um ataque ao próprio conceito de um domínio público».
Para mais detalhes, consulte Commons:Quando usar a marcação PD-Art.

Portanto, é considerado que esta reprodução fotográfica está também no domínio público.

Saiba que, dependendo das leis locais, a reutilização deste conteúdo no seu país pode ser proibida ou estar sujeita a restrições. Consulte Commons:Reuse of PD-Art photographs.

Legendas

Adicione uma explicação de uma linha do que este ficheiro representa

Elementos retratados neste ficheiro

retrata Portuguese

tipo de média Portuguese

image/jpeg

Stórico de l fexeiro

Clique an ua data/hora para ber l fexeiro tal cumo el staba naquel sfergante.

Data i horaAmostraTamanhoOutelizadorComentairo
atual21h07min de 3 de márcio de 2021Amostra de la berson de las 21h07min de 3 de márcio de 2021864 × 832 (817 KB)One2better
23h06min de 16 de febreiro de 2020Amostra de la berson de las 23h06min de 16 de febreiro de 2020804 × 775 (662 KB)HombreDHojalata{{Information |Description= |Source= |Date= |Author= |Permission= |other_versions= }}
21h10min de 18 de agosto de 2008Amostra de la berson de las 21h10min de 18 de agosto de 2008325 × 317 (131 KB)Elvire{{Information |Description={{gl|Descrición (Description) do contido: Miniatura medieval procedente do Tumbo de Toxosoutos, e pertencente ao Mosteiro que leva o mesmo nome, nel representanse a Fernando II (á esquerda) e Afonso VIII (á dereita) ambo-los

Esta páigina lhiga este fexeiro:

Outelizaçon global dun fexeiro